2009/08/21

090822DIY[MTSC35構圖-I LOVE YOU]/婷子

090822MTSC35.JPG


 


今年的09/08/26就是中國人的農曆七夕情人節,所以我就順應的做一張情人卡.
眼尖的人應該看過這張主圖吧!
它其實是某家DM的母親節活動,但我覺得情人節也很適用,於是剪下改造一下.
常聽很多人說:我沒適合的印章,沒有差不多大小的印章可以做.
其實手邊很多東西都可以當成做卡片的道具.
常逛我格子的人就知道,我其實不太玩什麼技法的,我的印章也不多,可是...我向來也沒有固定只做一種卡片吧!
每週的構圖活動這麼多,我又不是賣印章的,怎麼可能都不重覆呢!
所以偶爾逛街留下的DM,就變成很好的工具了.
剪下來適當的排版,裝飾物加以組合,就是一張好看的卡片了.
所以囉!!我一再的告訴大家,沒有印章也能做卡片,只有一顆小章也能做卡片,就看你怎麼變化了.
覺得想像很困難?那就玩玩每週的構圖活動,多做幾次,就會發現,隨時可以做卡片了^^


MTSC35構圖:


2 則留言:

  1. what a sweet card, lily! love all the hearts and the color combination!

    thanks for playing along with my sketch again this week, and i hope to see you back next week too!

    {{{hugs}}}
    mercy

    版主回覆:(08/24/2009 04:21:13 PM)


    Oh ~ ~ because the Chinese Lunar New Year known as the July 7 is Tanabata, the day there is a fairy tale, is the annual Cowboy Weaver days of each other, so we have a Chinese Valentine's Day, there are 2 / 14 Western Valentine's Day, there is still 3 / 14 Valentine's Day child's cry!
    So I did a Valentine's Day card ^ ^
    Look forward to the challenges of next week ^ ^
    Thank you for your visit

    回覆刪除
  2. Beautiful card Lily. So sweet and feminine. Thanks for playing along with us on the sketch challenge this week. Hugs!!

    版主回覆:(08/22/2009 03:45:51 PM)


    Pam Varnell:
    Thank you like!!
    Am glad everyone could participate in the activities of ^ ^

    回覆刪除